homeQaisyFacebooktwitterAsk fm
Best of luck, Insyaallah.


Assalamualaikum warahmatullah hiwabarokatuh.
Ya allah, gementarnya menanti hari esok. Masa terus berlalu pergi tanpa menemai diri ini. 
Jujur ku katakan, sangat gementar hati ini, ditemani sepi. 

Keputusan yang bakal ku dapat adalah sesuatu yang bakal membina masa depan ku. Tapi, aku tidak peduli akan semua itu, yang penting bagiku adalah reaksi wajah orang tua ku. Apakah keputusan yg sederhana itu dapat mengukir sebuah senyuman di wajah mereka? Ya allah, itu yg aku takutkan. Sungguh sedih hati ini. 

Ya allah, adakah sekujur tubuh kecil ini mampu memberikan kebahagiaan pada orang yg selama ini berjasa padanya? Mampukah aku Ya Allah?

Aku bersyukur walaupun aku memperoleh kegagalan pada hari esok. Tapi, hanya satu yang ku pinta. Berilah kebahagiaan pada mereka yg selama ini belum aku tunaikan. Meskipun kebahagiaan itu bukan dari ku. Amin amin ya rabbal alamin.

POSTED BY Najwa ON Tuesday, December 18, 2012 @ 4:41 AM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth