homeQaisyFacebooktwitterAsk fm
Haikal.


Hi assalamualaikum. 
Ermm bosan bosan bosan. Well, lifeless ever, ermm maybe. Haha no lah! Hidup ini indah right? Ceh. Actually I don’t know la apa motif benda yg aku nak update harini but seriously seorang budak ni really made my day la. Aku tak tahu fullname dia, Haikal je yang aku tahu tapi semalam aku webcam dengan dia and dia nyanyi lagu dekat aku, hahaha seriously aku happy sangat kot. Bukan sebab apa, just kelakar. Pecah perut dengar dia nyanyi. Pitching tu jangan cakap, memang lari lintang pukang. 

 First, dia nyanyi lagu apa pun taktahu, then aku suruh dia nyanyi lagu “Drive by” then dia cakap lagu lapok la bagai la, tapi dia nyanyi jugak. Hahaha lepastu aku pun naik bosan, aku cakap bosan la. Then dia cakap dia nyanyi 1 lagu, then dia cakap rahsia, aku pun ok jela. Rupa-rupanya lagu “Oppa Gangnam Style” hahahaha better tak payah la. Aku suruh dia stop then nyanyikan aku lagu “Blow me a kiss” then dia nyanyi la. Hehe serious aku rindu lagu tu, the best la aku rasa. Aku suka!

 Then dia nyanyi lagu “Someone Like You” and banyak lagi la, haha lupa. Tiba tiba dia cakap dia nak nyanyi 1 lagu. Aku tanya lagu apa, dia cakap entah la penyanyi dia Ainan apa benda ntah. Erm aku tahu dah, lagu si Tetttt tu kasi dekat aku lah tu. Aku cakap dekat Haikal, tak payah la. Dia nak nyanyi jugak, aku biarkan. Lagipun serious time Haikal nyanyi aku tak rasa sedih langsung, happy ada la, serious kelakar si Haikal ni nyanyi.

 Then dah habis, dia suruh suggest lagu, aku pun tak tahu la. Aku cakap dekat dia, nyanyi jelah lagu yg latest, jangan lagu P Ramlee sudah. And hahahahahahah this! Dia nyanyi lagu “Penawar Rindu” plus sambil dia gelak besar, hahaha seriously aku macam nak pecah perut gelakkan dia.

Weh dik, seriously kau made my day la. Actually Haikal ni 14 tahun, muda setahun dengan aku. So, aku anggap adik jelah. Serious happy kenal dengan kau dik. First time kenal pun, kau mampu buat aku rasa seronok kenal kau, hebat lah kau! Hahaha keep in touch weh. Nice to know you Haikal. Aku hulurkan salam persahabat kita dengan lafaz “assalamualaikum”. Hahaha cewah. Bye!


POSTED BY Najwa ON Friday, December 28, 2012 @ 11:46 PM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth