homeQaisyFacebooktwitterAsk fm
My dreams



Hi peeps. Today I prefer to story about my dreams. How about you? Mesti ada impian jugak kan? But seriously, impian aku semuanya karut karut belaka. Yeah! Aku teringin nak pegi Eiffel Tower, Paris. Aku tahu itu hanyalah khayalan semata mata. Tapi tak salah kan kalau aku nak bermimpi di siang hari? Siapa yang tak teringin nak ke Paris tu, lahai. But seriously! Aku teringin sgt nak pegi sana. Kalau boleh nak pegi dengan crush aku lah kan. Then feeling cerita Eiffel, I’m in love kejap kan. Hahaha. To my future husband, I nak honeymoon dekat Paris tau, you tak bawak I, kita cerai talak 3. Hahahahaha eh tak lah, karang siapa pun taknak kahwin dengan aku.  Hmm ok. Stop bergurau. 

Aku teringin sangat nak stay semalaman dekat Eiffel tu. Bergurau senda dengan my crush, ouch so sweet. Macam mana lah agaknya suasana malam malam disana kan, hmm. Mesti best. Percaya tak sambil aku tulis ni, sambil aku berangan. Hm tension sebenarnya sebab sampai harini aku tak dapat pegi. 

Kan best kalau apa yang kita nak, semua dapat. Kan best! Kan best! Hmm. Tengah loncat loncat sebenarnya ni. Eh tak lah. Why ah Eiffel tu dekat Paris? Kalau dekat Malaysia kan best. Eh tak best! Malaysia panas. Hmm. Kan best kalau crush aku propose aku dekat Eiffel Tower tu, ohmy sweetnya. Alahai, setakat angan angan tu boleh lah. Nak jadi kenyataan tu, memang taklah kan. Haih. 

Btw, aku bersyukur apa yang aku ada sekarang. Aku cuma berangan angan, tak salah aku rasa. Tapi kalau Allah izinkan, aku akan sampai kesana jugak suatu hari nanti. Insyaallah. Amin. Ok lah, tangan pun dah meminta simpati untuk berehat sebab dari tadi dia meraba raba keyboard tanpa henti. Penat mungkin. Yeah! Hahaha ok bye assalamualaikum.

POSTED BY Najwa ON Saturday, July 7, 2012 @ 2:56 AM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth