homeQaisyFacebooktwitterAsk fm
Ex crush.




Hi. Assalamualaikum. Aku dah lama tak hap to det blog ni. Hmm actually aku rindu nak update sebab aku tiba tiba rasa sedih bila baca blog Haiqal Rosli. Lol, padahal aku tak pernah tegur dia. Aku just tengok tweets yang dia RT, banyak yang cakap blog dia best. So aku pun cuba lah baca, then tiba tiba terpeeling pulak enn. Haha lols. Aku just nak cakap aku suka ketabahan hati dia. Thats all. 

Hmm, aku nak bagitahu something ni, aku akuuu akuuu. Lol nak ke taknak? Hm nak jugak! Aku rindu ex crush aku tu. Terkejut aku bila dia RT tweets aku. Mata ni dah macam tak pernah celik 10 tahun, bayangkan besar mana aku buka mata bila dia RT tweets aku? Hmm bukan bajet, cuma rindu. Aku rindu nak kawan dengan dia, rindu sangat. Tapi now dia dah berubah, dia dah lain. Hm yelah. Dia kan now dah bukan budak sekolah lagi. 

Aku memang patut lupakan dia, dia tak sesuai untuk aku. Aku sedar tu. Hmm kalau awak nak tahu, saya rindu awak cakap saya sombong, saya rindu nak panggil awak budak, saya rindu awak panggil nama saya, saya rindu semua tu. Awak taktahu kan? Hmm. Saya perasan yang awak berubah semenjak awak tahu saya suka awak, saya tahu. Sejak tu jugak saya dah tekad taknak tegur awak, but after that saya still tegur awak kan? But awak tak layan saya macam awak layan saya dulu. 

Kalau saya tegur tu mean saya rindu awak, dan saya cuma nak kita berkawan macam dulu. Saya tak mintak awak untuk balas cinta saya sebab cinta saya ni, monyet semata mata. Dan yang paling penting, saya dah pun lupakan awak. Saya dah ada orang lain. Lol I mean crush lain, boyfriend tu memang tak ada lah kan. Ekceli saya takut nak update pasal awak, tapi saya tahu yang awak takkan baca, so saya beranikan diri. Saya hanya nak luahkan apa yang saya rasa. 

Now I feel free. Thankyou for those yang baca. Aku tahu aku annoying, gedik post pasal orang yang dah lukakan hati aku, tapi benda dah lepas, usahlah dikenang kembali. Now aku pun dah ada orang lain, dan aku sayangkan dia tu. Lol thats all, bye assalamualaikum.
POSTED BY Najwa ON Friday, June 8, 2012 @ 2:27 AM
back | all rights reserved desiree 2012 | forth