homeQaisyFacebooktwitterAsk fm
I'm newbies


Assalamualaikum. Hye. Hello. Salam sejahtera. Salam satu malaysia. Hahaha. Kelakar kann? Tapi takpee. Aku bagi salam hormat, biasa lha tuhh. Urmm, sekarang aku bukan nak cerita fasal salam-salam bagai. Aku nak cerita tentang diri aku. Sebab aku baru jehh kat blog neh. Baru je lahir semalam. 

Okay ehem-ehem, nak start dah, haha. Nama aku Najwa bt. Idris. Simple je kann? Jyeaah. Mama cakap dia letak nama aku simple macam tuh sebab tanak kasi aku melawan atau degil. Tapi hahaha, faham-faham jelah. Umur aku satu-empat, muda lagi. Tapi if korang face to the face dengan aku, nampak macam satu-tujuh macam tuhh. Hee. Aku matured lol. 

Sekarang aku nak cerita tentang perangai aku. Aku ni dulu agak selfish. Hee. Tapi sekarang aku dah berubah, aku lebih pentingkan orang yang aku sayang daripada diri aku sendiri. Aku relakan apa yang aku ada untuk orang yang aku sayang, contohnya hati, perasaan dll. Hahahaha. Macam karangan pulaa, siap bagi contoh-contoh bagai. Urmm actually, aku ni friendly lahh, even aku baru kenal sorang tuhh tapi aku bersikap mesra, eceee. Hee, macam dah kenal sepuluh tahun gituu. Hahaha. Tapi dengan lelaki tidak lah, kangg orang label aku gedik bagai. Tanak lah macam tuh, aku just berkawan. 


Eh, bagi kawan-kawan aku kat sekolah, diorang cakap aku playgirl, hahahahaha. Kelakar jehh. Diorang jealous sebab aku ada ramai kawan lelaki, tapi kawan perempuan aku lagi ramai, tak pula diorang nak gosipkan, nampak sangat kecemburuan telah melanda. Hahahaha. And hopefully, korang tak anggap aku macam tuh. Hee. Tentang diri aku dengan cinta pulaa, aku nak lupakan buat sementara waktu. Hee. Okay lahh, aku rasa itu dah cukup untuk korang mengenali aku. And aku minta sangat kepada sesiapa yang tidak berpuas hati dengan aku, cuba slow-talk, tak perlu lah nak serang-serang bagai, tak mature lah dear. Hee. 

Aku nak akhirkan cerita aku dengan lafaz Assalamualaikum. Hee. Macam ustazah jee aku cakap. Hahaha. Oke lah, Selamat tinggal and Byee all.
POSTED BY Najwa ON Sunday, July 10, 2011 @ 7:02 AM
all rights reserved desiree 2012 | forth